söndag 24 augusti 2008

Helgen började med att vi åkte hem till linns pappa och förfestade innan vi skulle in på krogen:) och det var kulkul :) sedan rullade bilen iväg mot västerås och vi valde då att gå in på konrad och det var bra att vi gick in där för det var jätte mkt folk kulkul:)
Lördagen: Åkte till Ikea för att köpa lite presenter till pia för att hon fyllde ju 20 igår grattis:) sen åkte jag hem till pia lämnade presenterna och sen grillade vi och sen började partyt jag var nykter och var taxi hela natten . Jo helgen har varit rolig:)

Söndag idag då har inte gjort så mycket vart på lat sidanoch legat i sängen och kika på sunes jul och det går ju alltid hem
, får se vad som händer nudå. blir någ sova ganska tidigt idag så man inte försover sig till tandläkaren imorgon..:)

Linnie och jenn har lämnat mig . dem åkte till turkiet igår, men jag åker ner på onsdag och jag hoppas på att vi kan ses där nere:) ska som sagt sända ett litet sms till dem.:)



pöööösssss

Inga kommentarer: