onsdag 17 september 2008

Dem är här tre dagarna har jag varit duktig jag har inte kommit försent och jag har gjort läxorna lämnat in dem. men fan nadja du måste städa ditt skåp det ser fööööörjäääävligt ut där.får ta tag i de där när linnie flyttar ut från skåpet så blir det ordning och reda igen.

Hade match idag då mot tortuna vi vann med 3-0 och de betyder att vi vann hela serien inge lag har chans och gå om oss. faan vad roligt. vi har två matcher kvar och en sista hemma match som spelas i morgon klockan 19:45 trollebo mot romfatuna kom och kika;) och sista matchen är borta mot arboga och jag hoppas detkommer firas ordentligt efteråt.

Torsdag imorgon det betyder ledighet och då ska jag brasa in till västerås till ikea och köpa mig ett varmt jäääävla täcke så jag inte behöver fryser mera och då blir det gosa med de nya täcket hela natten haha

Nej nu ska jag någ kika lite film och myssa med mitt kalla täcke,
PÖÖSSPPÖÖSSS

Inga kommentarer: