måndag 8 september 2008


rsta träningen idag sen vi slog i hop lagen. det var väl helt okej. men aja, streckde mig iallfall på uppvärmningen:S mitt lår är nog inte så bra just för tillfället. strecker mig ganska ofta i det:S. nej måste bli bättre uppvärmning och så. Var lite jobbigt och träna idag gick inte så bra och springa för det känndes som hela huvudet skulle sprängas vilken sekund som helst.

Igår kväll pös jag och linn till donken och käkade . hihi . efter det gick ja och la mig sen idag vaknade man 13:50. som tur var så hade vi inga lektioner idag så vi var lediga och ja måste någ vart ganska trött efter helgen. Efter jag vaknat gick jag till skolan för att hämta mina böcker och skulle börja plugga matte och ja säger så här första talet fasna ja på och sen vart ja så arg så ja kasta allt på golvet jag är verkligen sämst på matte måste ha överdrivet mkt hjälp om ja ska klara de här skit grejen. inom dem är närmaste veckorna ska ja fan kunna matte....


Me like you.




PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer: