tisdag 23 september 2008


Guuud vad jag är skoltrött och det har bara gått lite mer än en månad det är helt sjukt hur deprimerad man blir när man vaknar, sen när man kommer hem blir man lika deprimerad för man har flera äckliga läxor och göra.
Jag har fått lånat hem en kamera av skolan så nu ska man ut och ta lite kort på natur och grejer nu när vädret bjuder på sol. sen nu när jag kom hem var jag duktig och städa rummet dammsög och damma och greja helt frivillgt och det händer verkligen inte ofta i mitt liv man brukar få tjata i flera dagar tills ja städar mitt rum. Snart blir det och åka till köping med mamma och kika om man har tur kanske ja hittar något

På torsdag glider ja em och linnie till kista eller stockholm för shoping

Nej nu ska jag hitta på något roligt och göra tills mamma och jag ska åka

PÖSSS

Inga kommentarer: