tisdag 14 oktober 2008



egentligen har jag lovat mig själv att ja skulle sova nu, Jag har kommit in på lite djupa tankar ett tag nu och det här måste jag ta upp med Linnie och Jenn i morgon för det är ganska viktig grej att ta upp det kan vara början på något bra i mitt liv nå välldigt bra men ja vet inte riktigt jag kan ha fel med.Kanske tänker helt fel kanske har missuppfattat allt, Jag får se vad dem säger imorgon sen är det bara att hoppas på det bästa !


Haha jag och sandra är hemma själva riktigt tråkigt för sandra är 10 gr värre än mamma och det gillar jag inte ! mamma kommer hem imorgon redan trodde hon skulle vara borta tills på fredag men ikke sa pikke, så då blir det ingen film eller soving här i morgonkväll med jenn och linnie hade sätt i fram emot det.

Imorgon ska jag till syon igen vi ska prata om vad ja ska välja istället för Matte B . Jag fick ta bort den kursen tack gode gud att man fick det.


Idag har det vart en trötter dag åkte ut till lisjö idag med linn och tog lite bilder, vi skulle åka till vågsjön men vi kom inte ihåg vägen så vi åkte in på massa små vägar och vette fan hamna mitt ute i skogen så vi åkte till lisjö istället sen åkte vi till bergskyrka och kika lite och sen vidare till svedvi. sen vart de hem och käka senare vart de en trevlig promenad med en trevlig person. Nej nu ska ja ta och sova det är ju en dag i morgon med!



Sovgott ! Pössspöss.

Inga kommentarer: