söndag 26 oktober 2008


Känns skönt att man inte behöver tänka på att man ska till skolan i morgon utan då kan jag ligga kvar i min säng hur länge jag vill och bara njuta av ledigheten. ska snart krypa ner till kojs blev inte så många timmars sömn inatt. Men det får man leva med får ta igen sömnen nu

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar sedan pratade jenn om att vi skulle ut och gå en morgon promenad och det lät ju trevlig och då ska jag ta med mig kameran och ta kort måste verkligen ta massa bilder nu till fotografiskabilden och till projekt arbetet det är mycket som måste göras nu i skolan usch tråkigt att man måste andvända lovet till att göra skolgrejer då vill man ju vara ledig och bara slappa.
Sitter och lyssnar Whitney Houston - i will always love you och skulle gärna vilja lägga upp när jag filma niclas när han sjöng den här låten igår men han var så snäll och tog bort filmen. Men har ju masa andra vackra filmer i telefonen när vi sjunger från igår. Ska lägga in bilderna från igår på datan i morgon så linnie slipper tjata mera;)
Nej nu blir det krypa ner till kojs
Pösspössss!

Inga kommentarer: