torsdag 23 oktober 2008

Torsdagar är min favorit dag ledighet det gillar jag , idag åkte jag till skolan för att fixa för student kryssningen så nu är det bara hämta dem riktiga biljetterna sen bär det av fast det är ju ganska lång tid kvar :/ men har ganska mycket och se fram emot nu den senaste tiden. och hoppas att allt blit så roligt,:)






  • 5 dec emelies 18års fest+ utgång rööööj
  • 28 eller 29 dec SÄÄÄÄÄÄÄÄLLEEEEN RÖÖÖÖÖÖÖJ
  • 18 APRIL STUDENT KRYSSNING rööööööjjj



Vart i stugan idag och hjälpt farmor med att kratta löv och grejer och tjäna ihop 200 kr wiie. nu sitter jag här och små skrattar för mig själv haha ibland kan man ha roligt med sig själv. Snart helg igen.veckorna går fort som fan. Undrar vad helgen bjuds på ? någt riktigt kul hoppas jag! Nu ska ja vänta på att mamma ska komma hem så ska vi åka och köpa mat:)

pösssss



Inga kommentarer: