söndag 2 november 2008

Fredag ja den vart ju som den vart och blabla.
Lördagen åkte vi in till eskilstuna och fixade lite. färgade även håret på mig själv vart ju inte direkt det jag ville att det skulle bli. vart alldels för mörkt.
var även till min älskade farfar och farbros grav och tände ljus och tog lite bilder vart lite mysko bilder. sedan åkte vi hem till linn och förfestade och vi hade huuuuur trevligt som helst som vi alltid har.sen kom jullan förbi som har vart borta i 9 dagar. lämna oss inte igen saknat dig!vi åkte vidare till qvarn det var inte så jätte mycket folk där men det var kul än då som alltid!


Söndag: vaknade halv ett hur baaakiiis som helst och åkte vidare på kalas där man satt som en zombie och åt massa smörgåstårta, åkte och var med jenn vi var ute och åt och sedan la vi oss i soffan och kikade på reprisen på idol och lite på andra avenyn, Sen skulle ja åka hem och det var skit halt ute och jag har bara sommardäck på bilen men de ska vi fixa i veckan,


Imorgon börjar skolan igen och jag har lite ångest har fan inte pluggat ett jääävla skit och jag har prov i morgon och det känns ju så toppen! får ta och läsa lite nu. heja mig men man får väl och sparka sig på rumpan så man får lite fart till att börja plugga nej usch nu ska jag fan ta mig och plugga!
Pössss

Inga kommentarer: