måndag 3 november 2008

hurtig dag men som slutar med en påse på magen.

nyss vart och tränat vi skulle lära oss och gå in med kropp. men vem orkar gå in med kroppen när man har sin kära rumpa och putats med, jag körde iallfall arseltacklingar, Vi körde lite fys med och jag hoppas verkligen inte att jag har träningsverk för då kommer jag knappt upp ur sängen. dagen har jag ägnat mig åt med att bara sitta och titta på beverly hills så jävla bra, imorgon blir det kika igen för fulla muggar . Jag är sugen på nåå fettit typ chips eller godis. måste nog åka och köpa.
imorgon blir det fortsätta med vårat arbete i samhällen våran snygga film om ät störningar. Ida var ju smart och kom på att vi filmar allt istället för att skriva allt på datan så det blir ju en lite roligare redovisning

Nej fyfan nu måste jag ta och åka och köpa tjock jag är, men jag är faktis värd den där påsen gick hem från skolan gick till träningen har tränat i 2 timmar. så jag är väärd den!. ¨


Jag vill lira fotboll nuu!Jätte suuugeeen!:D




Hejsvejs!


Inga kommentarer: