onsdag 19 november 2008

Idiot man har till .."pappa"
Ni anar inte hur mycket jag hatar min "pappa" eller har föresten aldrig kallat han de heller. skulle aldrig falla mig in heller och säga det till han. Han är en stor jävla idiot
Fattar inte hur man kan göra som dig? bara skit i det och lämna massa problem. Du har två barn som du skiter i totalt De ända ja vill nu är att du lämnar mig ifred och jag vill aldrig mer prata med dig och hör aldrig av dig mera. för du är ju ganska bra på att inte höra av dig så de är ju lika bra att du fortsätter i den stilen. och sen vill jag inte höra massa dumma undanflykter.
för jag har de bra nu med min andra pappa karikinger:)som ställer upp för mig som har funnits vid min sida sen tidig ålder. och inte som dig som skiter i en.

1 kommentar:

Jennifer sa...

kari kingen is the best ;)