måndag 3 november 2008

Klockan är snart 2 och här sitter jag inge trött alls med världens magont som vanligt måste kolla upp de här med min mage det är nå fel på den. och prov första lektionen . jag får ju skylla mig själv att jag inte klarar det för jag har ju inte pluggat! aja sitter och lyssnar när dom gjort om umberella på svenska ja de låter ju lite små roligt.du kan stå under mitt paraply du kan stå undermitt paraply ply ply ja ja ja under mitt paraply ply ply ja ja ja under mitt paraply haha låter riktigt fult,

Imorgon ska ja få träna innebandy igen och då jäääädraaar!ska ja ta ut mina arga sidor och då tycker jag ni ska passa er;) om ni inte vill råka illa ut...

Jag är fan inte dum de här ska fan bli riktigt intressant


Nu ska jag nog sitta och lyssna på gamla godingar tills jag blir riktigt trött och sen ska jag nog sova och i morgon när jag vaknar ska jag upp och ta mig ett varmt bad med ljus och massa skum och plugga nu blir det lyssna lite på hanson hhah.
Hoppas man inte fryser lika mkt i natt som man gjorde igår sov med långkalsonger, strumpor,t-shirt och en tjock tröja och ett tjockt dun täcke och ett vanligt täcke vakna 5-6 tim senare att det var ganska varmt och de var riktigt skönt nu får man hoppas på massa värme.

pössss

Inga kommentarer: