måndag 10 november 2008


Tjooohooooooo! här sitter man och nu har klockan slagit tolv och jag är ledig i morgon verkligen underbart skööönt. men ska upp kvart över sju för att åka till tandläkaren mindre kul. men de går fort sen är de ju bara att åka hem och sova igen.
Dagen har varit att jag åkte hem till pappa och lämnade en farsdag present och så vart det kladdkaka och grejes sedan åkte jag hem la mig i sängen och kikade på beverly hills och mysteriet på greveholm vilket liv man har;). satt även lite i photoshop och höll på lite med montage vart ju som det vart.

Kvällen har spenderats med sälen gänget ! vi kikade på tv och lekte lite poliser och trodde vi var nå kriminalare eller något. haha.


Det är är en man i hallsta som har försvunnit jag tycker att det är ganska obehagligt för man vet ju inte vad som har hänt, dom har sökt igenom kanalen nu och se om han har drunknat men dom verkade inte hitta något. folk är ute i skogarna och letar efter honom. jag är lite rädd att man ska hitta han mördad någonstans. för det har ju vart ganska mycket mord i hallsta dem senaste månaderna. men jag hoppas dom hittar han levande någonstans!


nej nu ska jag vara rolig och kika på antingen beverly hills eller mysteriet på greveholm bästa julkalendern jue;) haha


pöössspösss

Inga kommentarer: