lördag 8 november 2008



Wiie lite happy sådära att vi vann våran första innebandy match sen våran ihopslagning. så de är ju lite kul sen fick man ju bjuda på ett mål också:), Men för övrigt spelade vi skit dåligt vi hade inge passningspel och alla sprang rrunt som yra höns och ja vad ska man mer säga allt finns på film nu, Lite yr i huvudet med för stina råka sktujta ett slagskott mitt i pannan på mig när jag satt och pratade med ellinor så välkomen min nya bula , snart kommer jag se ut som en bula,:D ikväll blir det vara med tjejerna blir nå inge festande för mig . Jag och jullan får vara nyktra tillsammans för hon får ju inte dricka på ett halvår :/.




nej nu ska jag ta och leta på ett par kläder, får se vad man hittar.




ge mig vårat gamla lag! saknar alla roliga minnen med er! vi var bäst

Inga kommentarer: