fredag 14 november 2008

yes dagen avklarad var samling kvart i åtta vid skolan sen var de färd mot örebro där vår första grej var curling och det var skit kul skulle faktis tänka mig och börja i det haha.drog på en snygg vurpa också och höll på att slå i huvdet i kanten ja och det förvånar mig inte om jag hittar ett blåmärke eller en bula senare. efter vi spelat i ca 2 tim åkte vi till centrum för att äta det vart kebab för oss tjejer sen in till bussen och vidare mot nästa ställe där vi skulle öva på självförsvar och det var väl sådär kul. fick host anfall typ 20 gr och linnie börja typ grina för ja gjorde tydligen för hårt hahaha. men sen åkte vi hem nu är jag hemma och ska se vad kvällen bjuder på

träffade öörrebörre igår tänkte på att han måste börja banta han börjar bli en tjockis igen, vad jag saknar min lilla kissemiss! han är världens goaste och pussigaste katten jag vet.
PÖSSPÖSS

Inga kommentarer: