fredag 12 december 2008

Jag ska nog flytta in i en bubbelpool det är något jag gillar! Efter bubblingen åkte jag och linnie och köpte mat jammi! nu sitter vi är väntar på em. Linnie är sjuk och kommer inte vara med på matchen i morgon hur ska vi då klara oss?. Hm... Jaja. Efter den här säsongen ska jag iallafall byta innebandy lag. eller det beror på hur det ser ut efter studenten men bor jag kvar i hallsta så ska jag börja spela i Vib.annars om ja flyttar letar ja på ett nytt lag. vårat lag nu det är verkligen inte bra . tråkigt och träna känner inge pepp alls längre som man gjorde förut och jag vill utvecklas som spelare med. Aja får se hur det blir !
Pösspösss!
fattar inte?:S
see you dancing for the young ones oh oh oh Maybellene i Hofteholder
Could you be the only one Well I beg you to come home Dance forever my only one

Inga kommentarer: