måndag 22 december 2008



Nyårstest
2008 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning genom ditt 2008
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jodå
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja min kusin:)

4. Dog någon som stod dig nära?Jaa farfar<3

5.Vilka länder besökte du? Egypten, turkiet

6. Är det något med år 2008 som du vill ha år 2009?Typ alla våra roliga fester och förfester! och alla sommardagar och alla roliga stunder!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?23/4 18 år krogen 1/8-2/8 qvarn dagarna!:D 5/8 körkort! 21/9 serievinst upp i div 5! 5/12 ems 18års fest

8. Vad var din största framgång 2008?Hmm inte en aning faktiskt

9. Största misstaget?Kanske finns en del

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?Typ inga allvarliga grejer bara vanliga sjukdomar
11. Bästa köpet?Wrap på donken;) , Typ alla min skor haha. är nog uppe vid 12-15 par om inte mera .
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat skor,kläder och alkohol

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Finns många som gjorde det

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008? måste väl bli låten hemma hos jullan out of my head med Ashlee Simsons, ChrisBrown lady gaga finns säkert massa mera men ingen jag kommer på nu.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?Mycket gladare de här året

16. Vad önskar du att du gjort mer?Kanske lyssnat på mina kompisar:D

17. Vad önskar du att du gjort mindre?Kanske inte slösat alla mina pengar på onödigt skit

18. Hur tillbringar du julen?med släkten kanske med någon vän på kvällen!
19. Blev du kär i år?Japp .-
20. Favoritprogram på TV?Beverly hills klart bästa !
21. Bästa boken du läste i år? minns inte namnet
22. Största musikaliska upptäckten? Jadu lady gaga en av dom iallafall
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?Hm.. nej kommer inte ihåg.längesen.

25. Något du önskade dig men inte fick?Kommer inte ens ihåg vad jag önskade mig

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? var i skolan och sen hade jag match på kvällen bjöd laget på kladdkaka sen hände det väl inte så mycket mera. firades på helgen istället

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?Nej det var ett kanon år

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? jadu

29. Vad fick dig att må bra?måste nog ha varit mina underbara vänner som alltid finns vid ens sida.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Finns bara en och kommer alltid bara vara han! HENRIK LARSSON! HAHA !




















Inga kommentarer: