måndag 5 januari 2009

lite tråkigt

Jag kommer från : Hallstahammar.
Jag heter : Nadja
Hur gammal är du?23 april
Tycker du om någon just nu : Njaaaaa
Jag samlar på : skor, haha.
Gröna eller röda äppeln : Hm vet inte har inte ätit äpple på länge
Vem ringer du när du är arg/06:15
Har du sovit i din egna säng inatt : Ja.
Har du strumpor på dig nu : Ja.
Hur svarar du i telefonen : A, hallå?
Vad ska du göra ikväll : Träna sen vet jag inte.
Vad ska du göra imorgon : Sova
Var vill du bo när du blir stor : Usa
Är det okej att gråta : Ja.
När grät du senast : Förra veckan i sälen när jag kika på en sorlig film haha
Vilken årstid tycker du bäst om : Sommar
Bär du glasögon eller linser : Nej.
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon : runt 11-14;00
Har du piercing : Ja.
Vill du gifta dig : Ja
Vill du ha barn : Ja.
Solar du ofta : Ganska ofta.
Är du bra på att laga mat : Jag duger.
Gillar du att dansa : inte min starkaste sida;)
Är du flygrädd : Nej.
Hur vig är du : som ett kylskåp
Vad dricker du helst när du är törstig : Vatten.
Tror du på ett liv efter döden : Jaaa
Vad äter du helst när du ser på film : onyttig grejer!
Bor dina föräldrar tillsammans : Nej.
Har du tandläkarskräck : Nej.
Vad heter du i mellannamn : Maria
Är du morgon- eller kvällsmänniska : Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du : Blå.
Vilka hårfärger har du haft : Rött och brunt. blondt svart lila alla möjliga färger faktisk
Biter du på naglarna : nej
Är du beroende av något : nja
Röker du : Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du : när det ´är fotboll och innebandy 4 gr i veckan annars 2-3
Senaste låt du hörde : Volbeat-back to prom
Brukar du bädda sängen : nej
Hur många timmar sover du på en natt : 6
Senaste bok du läste : Det kommer jag inte ihåg.
Har du kysst någon under den senaste veckan : Nej.
Vad var det senaste du sa ?" men det är inte jag det är sandra som lagt kläderna där"
Önskar du att du bodde någon annanstans :iblandså.
Vem kramade du senast : Hm måste nog varit jenn faktis när vi brottades haha
Saknar du någon nu : Ja.
Vem ringde du senast : Sandra
Vad är du allergisk mot : inge
Var du glad igår : Ja.
Vad är din favoritfärg : blå,svart,vit
Sminkar du dig : Ja,
Känner du dig värdelös : Ja, om man inte kan nåå
Känner du någon som har tagit självmord : Nej.
Har du somnat i skolan någon gång : Ja. för många gånger! skärpning med det.

Inga kommentarer: