lördag 3 januari 2009

Måndag: Emlan kom klockan halv åtta och vi började packa in grejerna i bilen och åkte vidare för att hämta Jenn och Linn och sen var vi äntligen på väg. Själv satt man sjuk fick stanna på apoteket och köpa massa tabletter! när vi var framme sprang vi in i stugan och den var riktigt nice , Vi satte på bastun och bastade lite och hade trevligt. På kvällen vart det fest men jag drack ingenting satt och forsökte hänga med i svängarna kände mig inge bra den kvällen sen drog dom ut på HC och det var jag linn och bylle kvar. Jag somnade klockan 11 vaknade 1 med feber. somnade igen runt halv fyra på soffan med endast 8 grader i rummet !

Tisdag: Det blev soff dag för mig . kände mig inte alls pigg. senare på kvällen kom Julia Sanne och karlsson. och det vart fest för dem andra men inte för mig jag kände mig fortfarande dålig. riktigt tråkigt att ligga sjuk

Onsdag: Nyår.. det vart äntligen nyår och jag kände mig bättre och hade bestämt mig för att dricka på kvällen . Så vi började städa stugan för de log chips och massa skit i hela stugan usch.Jag började fixa nyårs maten hoppas den smakade. Efter alla ätit fick man själv sitta vid bordet och äta shcysst tjejer!;). Vi förfestade lite och sedan gick vi till HC jag hade ingen lust att gå ut så var lite sur haha men de släppte lite senare på kvällen när man vart lite full och glad. Jag missade raketerna såg inte en ända hah, Efter HC vandrade jag och jennifer hemåt och somnade,

Torsdag: Torsdagen vart lite små seg vi satt och drack lite. och senare kom sokke och jimmy förbi för att hälsa på sanne och hon var rätt så full lite senare skulle jag och jenn åka till max och vi fick ta med en full sanne som hade spytt ner hela golvet haha, Så hon deckade så fort vi kom fram. på kvällen var jag ute och gick och åkte pulka ett åk;P

Fredag :´hade frusit hela natten var inte så varmt i de rummet jag sov den natten. Vaknade och kika lite på tv och senare skjutsade max hem oss . Den fredagen hände de inte mycket vi städade stugan och försökte få igång bilen men de gick inge vidare. Sen vart de en TV kväll!
Lördag : Städade stugan och sedan väntade en lång bil resa hem . Det var iallafall en kul resa, men de var bara synd att man låg sjuk dom två första dagarna! det är man lite sur över det faktis!
Lite bilder!

Inga kommentarer: