måndag 19 januari 2009

Oj jag skulle lägga mig tidigt idag men råkade fasna framför datan när jag kikade på o.c. inte bra det nadja!
sitter här och tänker på gårdagen fan vad riktigt roligt faktisk Farao, Mosses i vassen,påven och qack pack haha. den här helgen har ja skrattat flera gånger så att jag börjat grina,måste ju säga att helgen vart klockren.

imorgon blir det någ inge innebandy för mig kanske tränar fotboll på kvällen får se hur jag känner mig. vill iallafall få tillbaka suget för att spela innebandy . börjar tröttna på det ganska mycket nu, gillar det inte alls. känns som man bara går dit för att jag måste boooring:S:S
. Skulle jätte gärna vilja ha tillbaka vårat andra lag! jag saknar faktisk det. då var det iallafall kul och träna och då ville man åka ner till träningarna och då var man glad hela träningen och ville inte sluta träningen. nu är det tvärtom man vill att träningen ska ta slut och man kommer dit not happy! nej får se hur det här blir ,

nej om man kanske ska fixa sig för kvällen och kika ett eller två o.c. avsnitt till? jag tror det blir så,men klockan är halv ett borde egentligen sova men är inge trött eller så.

hm är det nå fel på comvik eller ? jag kan inte få några sms kan bara skicka, :(

Inga kommentarer: