onsdag 21 januari 2009

onsdag

Onsdagar är inte min favorit dag precis . lång dag i skolan och sen blir det bara hem och stressa och åka till innebandy träningen och sen stressa till fotbollen som vi har flyttat som börjar halv åtta i kantzowska istället för i nibble klockan halv tio. men ja gillade och träna fotboll i nibble stora ytor och springa på. men ändåskönt att träna i kantzowska det är att man kommer hem mycket tidigare. sen måste jag kika lite på OC ikväll har suttit bänkade framför det hela den här veckan och långt in på nätterna som inte är så bra för då kommer en trött nadjana knappt upp i sängen och knappt till skolan.
Nej nu sitter jag här med min lärare och väntar på att han ska komma så vi kan prata om mitt projekt arbete men han kommer aldrig har väl fastnat nånstans med sitt babbel joo han är en jävel på att prata :)

imorgon är det äntligen torsdag skönt att vara ledig men måste ändå kila till skolan för att fixa mitt projekt arbete och massa annat som jag ligger efter med usch, är så jävla skoltrött nu så tråkigt och tråkiga lektioner. men snart är det över mindre än ett halvår kvar. och innan studenten och balen så hoppas jag att jag ska få ta bort min tandställning har fan snart suttit där i två år och det börjar bli drygt med den och sen är den jävligt ful och irriterande : )
Nej nu ska jag försöka leta på den där läraren och sen kanske man kan kila hemåt och äta nå gottgott:)

Inga kommentarer: