torsdag 26 februari 2009

det vart ingenting hem till garderoben . vi åkte till vingåker var helt kasst så vi åkte till eskilstuna centrum och gick omkring där och kollade. käkade på en kina restaurang var helt okej mat.. sen gick vi runt och kikade sen börja vi letade bal klänningar och jo man hitta ju sin på en gång så nu är jag riktigt GLAD!. efter vi varit där var det bara och springa till parkeringshuset för tiden var nära och gå ut,. men vi hann i sista sekund.
När jag kom hem blev det kika på prison break och sen vidare på fotbollsträningen som var kul men gick skit för en annan. ingen träning den här veckan har gått bra. hmm.. sen gjorde jag illa tån fick till en tåpaj så vart helt sne och vind så de kändes som hela nageln skars upp usch det gjorde skit ont,,..
imorgon bitti kommer jenn hit och ska färga håret på mig.

Hm vet inte vad jag ska göra eller ta mig till..

Inga kommentarer: