onsdag 15 april 2009

Opps jag gjorde inte provet idag. fy dig Nadja det var inte någon i klassen som skulle göra provet så då sket jag med och göra det istället så satt vi och planerade studenten och massa sådana roliga grejer. fattade ändå ingenting av det så ska göra det på fredag istället. men egentligen har jag inte tid och plugga men men..
Onsdag idag så blir hem och fortsätta klart med det sista på projekt arbetet och imorgon blir det åka till skolan skriva ut alla grejer och sen skriva skriva och sen åka till E-tuna och fixa måtten till min klänning som jag ska ha på balen sen hem igen och börja plugga träna på mitt försvars tal som jag ska ha på fredag så får se hur det går.. mycket som ska göras på lite tid..
Fick beröm idag på samhällen tyckte att jag hade tagit tag i sakerna jag gör och verkligen går in för uppgiften haha!. aja.
Djurgården har match idag och manchester united så man får ju hoppas på vinst av båda lagen:)


It's gonna take a lot to drag me away from you


Pössss

Inga kommentarer: