tisdag 5 maj 2009


42 frågar om din syster
1. Vad heter hon? Sandra Maria Yliluoma
2. Hur gammal är hon? 17 . fyller 16 april

3. När träffades ni sist? Hon ligger i soffan bredvid mig

4. Vad har hon för hårfärg? brun

5. Brukar hon färga håret? Inte så ofta.

6. Vilka färger har hon haft? Blont, bunt , lila, röd typ?

7.Vad har hon för parfym? Alla möjliga sorter som jag brukar sno!:M

8. Är hon galen? STEN LUGN

9. Vad är erat bästa minne? Hm. Ja vi har en del bakom oss.

10. Har ni många minnen ihop? Ja

11. Vart bor hon? Hemma hos mamma varannan vecka och pappa varannan vecka

12. Har ni varit utomlands tillsammans? ja,

13. Är du avundsjuk på henne? Nej:D

14. Vad heter hennes syskon? Nadja yliluoma

15. När träffades ni första gången? När hon hade födds på bb i stan

16. Hur träffades ni? På bb i stan

17. Vad går hon i för sporter? Inget, men har spelat fotboll.

18. Vad gör hon på helgerna? umgås med robin och hennes vänner

19. Gör efter skolan? Pluggar och är med Robin

21. Har ni pussats? Nja inte vad jag kan minnas

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Inte dirket.'

23. Har hon fräknar? nepp

24. Har ni kollat på film någon gång? Ja

25. Har ni bråkat någon gång? Om vi har? Katt och hund

26. Har ni sovit i samma säng? Ja

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? ja

28. Har du sett hon gråta? Ja

29. Vad gjorde du då? Skrattar :P sen frågar ja hur de är med henne

30. Har du sett hon vara riktigt arg? Yeeeeees!

31. Har hon sett dig gråta? Ja

32. Vad ska ni göra i sommar? Vet jag inte. Det beror på hur det kommer att se ut

.33. Har hon svikit dig någon gång? Nej

34. Har ni pratat i telefon någon gång? ja

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Dö själv?

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? De hoppas jag

37. Älskar du henne? Det gör jag !

38. Vad är det bästa med henne? Hon är bäst

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Hahah de måste nog vara när hon nyss vaknat och är tjurig som fan

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Ja

41. Hur ser hennes klädstil ut? Blandad

42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Kan hon göra om hon vill och har lust!:D

1 kommentar:

sandrayliluoma sa...

och du, jag har faktiskt 3 fräknar !!!:D