fredag 12 juni 2009

STUDENTDAGEN

Tänkte berätta om hur min studentdag var!

vaknade som sagt 02:40 kunde därefter inte somna om igen så låg och vred och vände tills klockan var runt 4 då gick jag upp och började fixa håret och sminket. Kvart i sex skjutsade mamma mig till ida där champangefrukosten skulle vara, där fick vi smörgåstårta och fruktfat med massa god frukt. Kvart i åtta åkte vi till skolan för att fotograferas. Efter det vart det singstar och buzz mest roligt spel.. Halv elva gick vi upp till flaggstången där vi skulle sjunga nationalsången och studentsången efter vi sjungit satte vi på våra mössor. vi gick ner till matsalen där vi skulle få smörgåstårta igen och den smaka usch och bläääää! de delades ut stepindier och massa grejer och lite underhållning.. Sen var klockan typ kvart över 12 så vi gick till vårt klass rum för att samlas för sista gången och få våra betyg efter det hade delats ut gick vi till stället där vi skulle springa ut. KLOCKAN 1 SPRANG VI UT!.. efter vi stått där gick jag och leta på jocke för att leta på familjen med släkt och vänner! fick en del grejer om halsen så när jag skulle på vagnen sparde jag champangen.. På vagnen vart det lite katastrof för att ljudet inte funkade. när vi rullat ett tag så fick vi äntligen i gång det och det var jäävligt skönt och mer pepp vart man. 2 varv runt hallsta åkte vi. Efter vagnen ståg pappa och vänta med gulingen sen var det bara och åka hem och få presenter och smörgåstårta igen ! haha. klockan sex slockna jag och när jag vaknade igen åkte jag till julia på "förfest" innan vi skulle på qvarn.. Runt nio åkte vi till qvarn och firade vidare, runt 2 log jag och tvär sov !haha



Presentkort
pengar
bärbar data
blommar
flytta hem i från grerj



STUDENTEN VAR DET ROLIGASTE JAG HAR GJORT I MITT LIV !'

Inga kommentarer: