lördag 25 juli 2009



Hej lördag !


är inte på så bra humör just nu! tappat min grej till percingen så nu ser jag helt naken ut, så på måndag börjar jakten för en ny navelpercing inte något jag hade räknat med och köpa här i Norge.


det har flyttat in två nya vid mig en från Island och en från Sverige får se hur jag ska klara mig med dem okända människorna, Min matlagnings kompis åker hem nu på måndag vem ska jag nu dela min mat med?. någon frivillig?
Ikväll blir det fest i think.. Har fixat lite sprit , cider är alldels för dyrt för min plånbok ! Jag har inte någon lust att betala 24-26 kr för en cider . nej där tar det stopp!
Sen när ni tjejer kommer så får nu komma med massa cider till mig när ni ska besöka mig !! haha.¨

Nej nu ska jag ta och fixa mig och sedan gå över till min nya vän! ;)


Pussssenn

Inga kommentarer: