söndag 2 augusti 2009

Kalla mig för klumpeduns nadjana!
igår på jobbet skulle jag vara lite tuff och klättre över ett staket och när jag väl gör det brakar staket ner så där flyger jag ner på golvet och gissa vem som står och kikar joo chefen haha.
Så tror jag har fått ett blå märke på andra skinkan.. Klockan 4 fick vi sluta igår istället för 5 så började vandra hemåt.. när jag ska gå upp för sista trappsteget snubblar jag till och ramlar igen! så härd an efter kallas jag för klumpeduns nadjana .
Vaknade kvart i ett när Johannes och Kalle sjöng we are the world eller sjung och sjung dem skrek rättare sagt så det var väl bara och kliva upp.
Det sämsta med söndagar här är att ingenting är öppet förutom 7 eleven och det är skit dyrt, så det är tummen ner !
Nu ska jag kika på lipstick jungle


Ha de

Pösss

Inga kommentarer: