torsdag 23 december 2010

:)

Dag 4
Min syster! Sandra


Min lillasyster föddes 16 april 1992 inne på västerås BB. Jag vet att jag var sjukt avundsjuk för att hon fick all uppmärksamhet och jag ingenting. när Sandra kom hem första gången var jag riktig dum mer behöver jag inte gå in på! Jag och Sandra är inte helsyskon vi är halvsyskon vi har inte samma pappa, men det tror jag ingen av oss bryr oss om vi har alltid tagit varandra som riktiga syskon!
När jag var liten hade jag alltid fullt med hyss för mig och min lillasyster var alltid lidande, det kunde vara att jag tog mammas blåa mascara och målade sandra blå i hela ansiktet lekte att jag var emil och sandra var ida barnprogram var kanske inte så bra för mig för jag härmade allt de dom gjorde, lurade på sandra och göra dumma saker och jag kunde även vara lite grym och kasta sten på henne, minns en gång då jag kastade en sten i pannan på henne som hon nu har ärr efter ! haha.
När vi blev lite äldre tror jag nästan att vi bråkade varje dag, de kom inte bara fula ord från munnen utan de kom några slag också, men med åren växte vi ifrån de där och nu är det väl bara lite små tjafs!

Sandra som person är en liten figur som är otroligt snäll,vacker,pedantisk och omtänksam! hon är en underbar liten skit!som jag tycker väldigt mycket om för hon är min lilla ängel !


Syskonkärlek! ;)

//nadjana

Inga kommentarer: