torsdag 30 december 2010

dag 10


Den här månaden. december

Månaden tycker jag har varit väldigt bra och mysig ,Jag träffade en helt underbar kille som gjorde mig lycklig.Han gjorde att jag bara kunde sitta och le hela dagarna och jag kände att någon verkligen brydde sig om mig. Tråkigt nog var det personer som ville förstöra och började komentera på min blogg som gjorde mig ledsen och honom också. Tyvärr orkade eller inte kämpa emot det och så vi gick åt ett varsit håll.

Men övrigt så har det vart det gamla vanliga träningar, matcher, jobb och fester.Sen får vi inte glömma att vi var på julbord med innebandylaget som var grymt kul! Hade även en julklappsbyte hemma hos linn med tjejerna vädligt mysigt.Har även hunnit med och fira jul inågra timmar innana jag åkte iväg för att jobba, men kändes inte att det var julafton , kanske för att jag jobbade? Men men ja annars har det väl inte hänt så mycket mere den här månaden?jo jag har åkt svävare sjukt coolt! om ni vill veta! sen gjort en sid cut också för er andra som ville veta!

Imorgon är det nyårsafton och då blir det galej vi hörs då

Puss!

Inga kommentarer: