onsdag 22 december 2010

dag 3 min bästa vän

Idag tänkte jag skriva om min bästa vän!

Min bästa vän - Linn Jonsson

I min omgivningar har jag massa underbara vänner, men den här vännen har jag nästan känt hela mitt liv vi har känt varandra sedan vi var 3 år alltså i 17 år. Vi har nog gjort som dem flesta vänner har skrattat, bråkat, lekt, gråtit, , gillat samma saker som exempel spice girls stora fan ,snackat om kärleken ,allt annats som en tjej kan ha i huvudet och vi tog även studenten tillsammans!
Jag och Linn hade alltid något för oss höll vi inte på med någon sport så sysselsatte vi oss med andra saker . vi kunde annat leka att våra cyklar var hästar sen hade vi ett stall på gården där vi matade cyklarna med gräs.kunde vi inte vara ute så vart det nog att man hamna vid datan och spela roller coster tycon, zoo tycon och the sims .
När vi började på högstadiet började vi glida isär vi träffade nya vänner och båda skaffa sig en pojkvän. Vi var alltid kompisar men vi umgicks inte lika mycket vi pratade inte så värst mycket heller. men när vi började på gymnasiet började vi umgås igen vi hamnade i samma klass . och vi vart mer tajta och började umgås mera på fritiden och helger.
nu idag är vi väldigt bra vänner vi pratar vardagligen och umgås så mycket vi hinner.

Linn,linnsan linnie forsen : Är en person som är otroligt snäll , underbar och väldigt rolig när hon är lite fuller
Linn betyder väldigt mycket för mig, hon har nästan vart som en syster för mig eftersom vi har känt varandra så länge. Alla borde ha en vän som Linn! Jag är iallafall glad att hon är min vän! :) älskar dig <3

Från vaggan till graven!


//nadjana

Inga kommentarer: