måndag 17 januari 2011

förmiddagen har tillbringats på akuten!

skulle åka till jobbet lite tidigare idag för att jag skulle hinna äta lite frukost på jobbet och det skulle jag inte ha gjort idag.
Jag står i en korsning och ska svänga ner till dingtuna, tittar bak i backspegeln och ser att en bil kommer en bra jävla fart emot mig, sen tittar jag ner och då smäller det till ordentligt . fattade ingenting vad som hade hänt satt helt chockad i bilen, till slut kom en kille som körde lastbil som sätt allt fram till mig och frågade hur det var med mig.. känner mig otroligt lättnad av att den här killen kom och hjälpte mig med allt ett stort tack till dig! hade ju aldrig krockat förrut som hade ingen aning om vad man skulle göra och dem jag krockade med kunde inte ens svenska så det gjorde ju inte saken lättare . vi ringde polis och ambulans eftersom jag hade ont i nacken,. satt i bilen och stirra rak fram och sedan kom polis och ambulans! ambulans männen fick lägga mig på en bår och linda om mig med nack krage och massa spännen, åkte direkt in till akuten där dem skulle undersöka mig, där klippte dem upp mina kläder och tog prover och sen till slut fick jag dropp och fick åka in på röntgen . som tur var vart det inga allvarliga skador på mig! har bara jävligt ont i nacken och lite yr , så nu ska jag vara hemma tills nästa måndag!

Nu ska jag lägga mig och vila ett tag!


//nadjana


Inga kommentarer: