lördag 29 januari 2011

fredags kvällen var super lugn
Köpte mig en pizza och kollade på handbollen och satt och gapa och skrek men vad hjälpte det?
inte till en vinst iallafall! efter matchen slog jag på i rymden finns inga känslor , helt okej film lite halv rolig och halv mysig!
Vid halv tio kom nattis förbi vi snacka lite skit och gjorde inte alls mycket. Skjutsade hem hennes syster sen åkte vi hem till mig igen och la oss och pratade om allt som var levande till döden, långt in på natten. vaknade av att nattis börja skratta och skrika på mig men mer säger jag inte haha! söt tjej! jag gillar den där bruden sjukt mycket!

vad händer idag?
Ska umgås med Eve på eftermiddagen och det längesen jag umgicks med henne! vi ska åka till köping och kika på fotboll! sen får jag se vad kvällen bjuder på! :)

nu ska jag lägga mig och vila ett litet tag, det är inte varje lördag man går upp 9 ?

Puss // nadjana

Inga kommentarer: