fredag 11 februari 2011

Det är fredag är man nå glad? nää skulle inte tro det. Plånboken är borta, kommunen har ingenting innanför pannbenet benet vad fan hände med plogningen? ska man behöva gå till västerås för att man inte ens kommer ut från sin egen parkering ??Kommer hem och tror att dem har plogat? nää i stället har dem plogat en stor jävla snö hög så man knappt kommer in med bilen? va fan är problmet? det är väl lättare och ploga när alla bilar är borta? tydligen inte! ja sen har man ju suttit fast med bilen ett antal gånger idag, trött på dehär! jävla piss vinter ! och sen en grej till varför har folk så jävla bråttom ut från korsningar och sedan ligga och seg köra de gör mig SJUKT IRRITERANDE! tack och hej vad jag är glad!

Imorgon gör jag primär med vib 14:30 i västeråshallen,! :) wow. får väl hoppas på seger !

Nej nu ska jag ta mitt otroligt glada humör och bege mig till jobbet! hurra för den här fredagen!

Inga kommentarer: