onsdag 23 februari 2011

Super nöd och åter supernöjd! har äntligen köpt ett par skor jag har spanat in!
nu kommer jag vara snyggast hihi! :)
åh pratade nyss med min morfar fan han är en riktig sötboll! lite lagom lost men vad jag gillar han!

Ikväll blir det iväg och kika innebandy heja fram tjejerna! , en annan får gå till nibble ingen bil! men de tur så är det inte så värst långt! :)
imorgon är jag ledig då ska jag packa till min och joanns lillatrip till norge! underbart kul och träffa alla och vet ni jag kommer hinna träffa line också hon är nämligen hemma hos familjen den här helgen! lycklig tjej! för övrigt har jag inte sätt den tjejen på snart ett år? SJUKT!

och sen nästa helg då blir det sexparty och annat kul hemma hos Lina ser väldigt ifram emot det ! woow!

pössssssss

Inga kommentarer: