söndag 13 mars 2011

åhh när man tittar på en romantisk film blir man alltid kär i kärleken, det blev jag idag PRETTY WOMAN vilken film. finns de nå bättre kärleksfilm? neej! underbart vacker.
spenderade min kväll med lina vi åt pizza och bara mös till solsidan och pretty women!
nu ligger jag på soffan och bara njuter av de sista som är kvar av den här söndagen, imorgon är det dags för jobb igen ! delad tur ingeting och hurra för om ni frågar mig men det är väl bara gilla läget!

sista seriematchen i lördags mot H/M , Vi vann med 6-0 skön seger och man avslutade säsongen med att stänka in ett mål också! skönt! nu är det bara träna på och invänta cupen i april! :D
efter matchen brassade jag hem och packa väskan åkte vidare till wenna och fixade mig. Sedan drog vi vidare hem till spetten som skulle firas! det var melo,spel och dans . Vi hamnade sedan på Bmb

. tack för en bra kväll!

Inga kommentarer: