lördag 19 mars 2011


det är tur att man är vaken varenda sekund för att inte missa något i livet!
börjar fundera på om man är en zombie eller något!
igår vaknade jag 16:30 och gick och la mig idag 14:00
spontana utgånger är alltid bra! åkte hem till matte engström och "förfesta" sedan åkte vi vidare till bmb och dansa och spela roulett tror jag var ganska bra på det eller inte! åkte sedan vidare hem till matte igen och spelade buzz! nattis och matte somnade efter ett tag så jag och jonas satt och spela i några timmar fram till morgon kvisten! vid en åtta taget gled jag och nattis hemåt .
09:30 bar jag lina och nattis till lager 157 för lite shopping, det var ett helt okej outlett hittade en hel del kläder. :)

två timmars sömn på eftermiddag nu jädrar blir de dunderfest!:)

Nu ska jag ta och fixa mig och sedan dra mig till linnsan .. skål!

Inga kommentarer: