torsdag 31 mars 2011

hey soul sister

Idag är jag sådär lycklig! hitta min bankomatdosa till norska banken och hittade en slant , blir föra över till svenska kortet och köpa bil /mobil ! toppennn!! när jag åkte till träningen idag med mimmi och rebecca pratade dem om försäsongen att den var ganska jobbig satt och fundera hur jag ska klara den? man ska tydligen springa en mil? uhh ? göra 100 armhävning/situps och benböj på tid? jag kommer aldrig klara det. d Det vet jag redan nu! eller jag så får jag börja med hård träning nu! och längta till försäsongen! så nu är det slut på festandet!

En undran? varför går tiden så fort? det har gått 3 månader av 2011 , om jag inte skulle ha koll på dagarna eller år så skulle jag nog fortfarande tro att det var 2008 !? haha


NU BB!

/Nadjanaa

Inga kommentarer: