måndag 28 mars 2011

Sova på helger är ett stort problem har jag märkt. Den här helgen har jag sovit 10 timmar det är helt sjukt att jag orkar vara uppe och göra massa saker hela tiden.. tydligen är jag en maskin !
klockan är snart halv tre jag har varit uppe i någon timme, har lite ånget att jag har sovit bort nästan hela dagen, det är ju trots allt kanon fint väder ute. men kan ju behövas lite sömn blir jobba natt idag. 2100-08:30 sen blir det hem och sussa så fint!

trodde det skulle bli fotbollsträning idag , men nej det blir nästa måndag! istället får jag gå ut och röra mig på egenhand eftersom jag har har i stort sätt bara ätit den här helgen och druckit alkohol. Det kan ju vara skönt och säga att man kommer vara nykter två helger i rad . Kommer kännas väldigt bra! blir man bra utvilad till sensation som närmar sig med STORMSTEG!!!!

Nej nu tar jag mig ut i solen och njuter



// nadjanaa !

Inga kommentarer: