fredag 1 april 2011

1 april vilket skämt !
har inte ens blivit lurad , lura mig!!

förra året åkte jag på världens luring av elsa!
jag var på besök i sverige och hon var i oslo! vi hade flyttat upp en våning för att dem skulle renovera våran lägenhet. och i den lägenheten vi bodde i var det lite problem med dörren man var tvungen att smälla igen den ganska hårt annars gick den inte igen. Elsa ringer mig och skriker och är helt hysterisk och säger att någon hade gjort inbrott i våran lägenhet snott tvn, playstation och datorerna! jag fick panik och klump i magen och funderar på vad vi ska göra. för frida kommer gå i taket om hon får veta de där . känner mer och mer hur paniken kommer fram och blir nästan gråtfärdig och då skriker elsa APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!! jävla unge asså! var ju allafall en otrolig lättnad att det inte var sant ! men fyfan där vart jag riktigt rädd!

så försök lura mig idag!!!!!!!! :D

Inga kommentarer: