tisdag 19 april 2011

fina vänner finner man inte vart som helst!



Underbar helg i oslo . kunde nog inte bli bättre!
Sensation var så jävla grymt så jag vet inte vart jag ska ta vägen ! mer behöver jag inte säga!!

Hann även träffa min älskade Line, en tjej jag saknar så otroligt mycket så det gör ont i kroppen och det blev inte bättre när jag skulle säga hejdå tårarna rann , och nattis tröstade mig med och säga vad glad att du åkte till oslo och träffa dem här underbara människorna. och det är jag väldigt glad över att jag gjorde!
och saken vart inte bättre när frida skulle gå och lägga sig och säga hejdå åh tårarna kom på nytt. grät även en liten skvätt på tåget hem! känslig liten flicka som lämna oslo!


åh idag fick jag min iphone. men tråkigt nog så funkar den inte och jag fattar fan ingenting får vänta tills sandra kommer hem! teknikprylar och jag!<3


och så vill jag nämna och säga att SJ är det sämsta tågbolag som har uppfunnits i svensk historia! tack för mig idag!

Inga kommentarer: