fredag 29 april 2011

gråter till dem flesta disney filmerna och nu ikväll grät jag till den nyaste disney filmen trassel! hih
nu ska jag sätta på en av mina favoriter och det är Lejon kungen, kan nog tänka mig att det är dem flestas favorit eller? :)

Helgen kunde väl vart rolig om man inte ska jobba? Jobbar fredag, lördag , söndag och måndag och onsdag, sen är jag ledig och det ska bli skönt! hihi. plus att man ska jobba med innebandyn. undrar nog hur jag ska orka hålla mig uppe?! jaja det väntas och se, och tror nog inte jag kommer vara så pigg!

imorgon alla kära människor då är det dags för seriepermiär och jag ör debut som MITTBACK???? och önska mig all lycka i denna värld och så får vi se hur det slutar ! hihi!

18:30 ekliden för dem som är intresserad och titta på när man gör bort sig totalt ! :)

Nej nu blir det kika på lejonkungen sen sussa!


Puss ta hand om er!

Inga kommentarer: