tisdag 5 april 2011

Jahap då var man hemma från den allsvenska premiären som började med ett derby! ja vad ska man säga? kan ju inte säga att det var bra fotboll tyckte båda lagen spela bedrövligt jag vet inte ens om jag tyckte att något av lagen var bättre än det andra?
vart ingen träning idag men det gör ingenting fick den träning jag behövde idag när vi stog i klacken sitta ,stå ,sitta, stå ,ner och upp ner, hoppa och åter hoppa. jag vet att jag kommer ha träningsverk i morgon i vaderna! Tifot i början vart ju nog en liten av en katastrof , att folk inte bara kan lyssna och göra som man ska säga?. bengaler smälldes vart helt rökfyllt på södra , folk kasta grejer så fick några hårda grejer i skallen några gånger, spelarna var tvungna och lämna planen för att det vart för rökfyllt. tror det tog ca 5-7 min innan all rök försvann! var lite tungt och andas där ett tag men det gick!
Får tacka grabbarna för en trevlig kväll och tacka att jag blev bjuden på biljetten ! tack!


Mitt under all den röda röken där stog vi! puuh!

//nadjanaa

Inga kommentarer: