fredag 24 oktober 2008

För nu har jag ÄÄÄÄÄÄNTLIIIGEN HÖSTLOV verkligen efterlängtat!
idag ska jag kika lite på lindbos gala kväll med em sen ska vi vidare in till stan för att
äta nå gott och sen gå på bio kommer inte ihåg vad filmen hette men den är säkert bra!
ska snart kika på filmen An American Crime har hört att den är ganska hemskt så var tvungen och fixa hem den.


Nu ska ja fuska lite och smörja in mig så man blir lite brun.


väääänta måste informera jenn om min dagens outfit

Idag hade jag

  • rött linne från gina
  • En svart jacka från gina
  • svarta jeans väldigt tajta med hål i från solo

En bild kanske kommer upp senare . bara för dig jenn;)

Snart kommer mumin och hämtar mig i hans ferrari sen ska vi åka wroooom:D
pösspösss

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha mumin!!! haha