fredag 24 oktober 2008

Sitter nu i skolan har precis skrivit klart min projektplan bättre sent än aldrig nu är det bara börja arbeta på den. Jag och Linnie ska göra en fotokalender för år 2010 för att vi inte hinner göra klart den tills år 2009 aja. fredag idag och jag är superglad för att det är höstlov efter den här fredagen ska bli så skönt. får se om man får jobba och jag hoppas på att få göra det för jag vill ha pengar känner mig ganska fattig på mitt studie bidrag och under hålsbidrag. får lite lön idag också trodde jag skulle få de nästa månad. På söndag ska jag åka och bada på gustavsvik . riktigt nice.
Kanske blir spicy ikväll och kika lite på gala grejen på på lindbo får se vad som händer.

Jag är så glad att jag har mina kära vänner för ni är verkligen BRA! då menar jag jätte bra! för jag gillar verkligen er !





lycklig när jag tänker på dig blir verkligen glad.

PÖSSPÖSSS

Inga kommentarer: