lördag 11 juli 2009

blir partaj idag gårdagen kom tjejerna över, vart en bra seg kväll så vart ingen utgång vart hemma plan. så idag blir det utgång istället för nu har vi sovit och inte jobbat..
Var istan i med jennifer och handla lite torrvaror till Norge nu håller jag på att packar ner kläder och så i väskan , min garderob börjar bli tom , de är faktisk lite sorligt att man ska åka lämna alla sina vänner och familj. men som sagt kommer ju tillbaka, hoppas ja om man inte hittar sig en norsk haha. ; )
Fick en guide bok och nadja´s alldeles egna norska ordbok som innehåller fula norska ord, Lite ordvitstar, lite ord som är bra och kunna och lite andra roliga "norska ord"
ikväll blir det förfest hos jennifer och sen förmodligen qvarn eller stan vi får se vart det bär av nej nu ska jag ta och packa min väska till jennifer och sen fixa mig !

Tar med mig min trankesnakker i kväll iallfall;)


Pussssssssssss

Inga kommentarer: