söndag 12 juli 2009

Oj oj vilken kväll det var, man kan ju säg att man vakna med en hej dundrande huvudverk fy jobbigt . kvällen igår var otroligt kul de skulle bli qvarn men drog till sjökrogen istället .
Tror jag lyckades årets blåmärke på rumpan . halka ner från jennifers trappa och slog i rumpan lårtet och vaden så nu är jag blå slagen ser ut som man har blivit misshandlad haha. Aja, sjökrogen var det bästa, hade hur kul som helst. en helt suverän avslutshelg. fällde några tårar när jag sa hejdå till emlan som inte följde med ut ; (
Idag har jag legat på latsidan och kika på paris hiltons program med holger han var verkligen intresserad av alla tjejer som var med. Sen åkte jag och sandra till maistro för att prova på deras nya maträtter och det var smaskens



blande bilder från helger



























holger han kan han:)

Inga kommentarer: