söndag 26 december 2010

dag 6

idag mår man som en påse skit! mer behöver jag inte nämna!

Dag 6 -det här upprör mig



jag hatar och då menar jag verkligen hatar när folk ska lägga sig i mitt liv som inte har något med det och göra för fem öre, såna som inte ens känner mig? vad ska ni i mitt liv och göra? jag blir så jävla förbanad på det! skaffa er ett eget liv istället för att bryr sig om mitt. ni har förstört tillräckligt



Gårdagen bestod av jobb och sedan hem till mormor och äta lite julmat!
senare på kvällen gick jag hem till jacke och där satt vi och förfesta tills vi sedan åkte in til Wq, var väldigt lite folk där inne, men de var väl helt okej. Sandra kom och hämta oss och hon körde hem oss till linn och bylle och där vart det efterfest dansade loss och sedan vandrade jag och nattis hem för att sova, men ikke sa pikke där satt mamma och anne och drack så satt och snacka lite med dom och sedan vart det bingen kände att jag inte riktigt hängde med i slutet hade vart uppe i 24 timmar , så jag somnade fint brevid nattis och vaknade sådär lagom vid 1400 med en lagom huvudvärk. nu blir en fett jävla kebab pizza och bara ha de gött!!

Pösssis

. bjuder på en låt vi dansa till igår ;) haha

Inga kommentarer: