fredag 24 december 2010

Julafton

Dag 5- Min dag

klart som fan att man börjar med att försova sig, har en kvart på mig för sätta på mig kläder.
Väl när man kommer dit är det dags och hugga in på frukost buffén vi har varje år åt mig iallfall mätt och belåten så jag knappt kunde stå, efter ett litet tag kom tomten på besök och delade ut lite klappar. jag och mamma stannade kvar lite extra länge efter alla hade åkt och satt och snacka lite. Efter det åkte vi till kyrkogården för att tända ljus på min farbror och farfars grav jag ju medela till er som inte var ute på kyrkogården idag att det var JÄVLIGT kallt!
Åkte hem till farmor och käkade massa mat man börjar fundera om det aldrig tar stopp i magen? Efter maten delade vi ut lite julklappar och tittade på Kalle och sedan åkte jag iväg till jobbet. nu sitter jag inne på kontoret och äter kex med brio ost på finns det nå godare? NÄÄÄ skulle inte tro det!! mmuummms!

Nej nu ska jag äta lite mer kex och slappa lite innan jag drar mig ut i kylan igen!

Gott nytt jul på er! ;) I

//Nadjana

Lite besviken att jag inte fick beverlyhills boxarna! det är ett stort minus på denna dag! haha

Inga kommentarer: