tisdag 21 december 2010

mitt i natten


eftersom jag inte har något att göra nu så tänkte jag det är ju en ny dag varför inte göra sak nr 2 på listan det är ju trots allt en ny dag. nu kommer det säkert bli tjaffs om det som kommer skrivas men det skiter jag fullständigt i. jag är jag och jag skiter i vad folk tycker.

Min första kärlek- Robin Reinholdsson

jag träffade honom första gången när vi började 7an på lindboskolan . vi började små prata lite med varan, i åttan började vi närma oss varandra . Till en början var vi några st som umgick på helgerna lite då och då. efter det började vi skriva sms och prata i telefon. Sen en kväll så kom han hem till mig och vi tittade på film och började pussas och efter det träffades vi några gånger och sedan bestämde vi oss att vi var ett par feb05 det varade inte länge den första gången vi gjorde slut några månader efter. men efter vi gjort slut fortsattes vi och träffades sommaren gick och hösten kom sep 05 bestämmde vi oss på nytt att försöka vara ett par igen. Vi umgicks nästan varje dag. umgicks vi inte så var det nästan alltid att man hade konakt. (msn,sms och telefonprat) Vi gjorde väldigt mycket tillsammans vi hade samma intressen åkte kolla fotboll, innebandy och hockey. jag kan nog tycka att tiden jag var tillsammans med robin var den tiden jag var mest sportintresserad. vi ställde alltid upp för varandra och vi hade ju våra stunder när vi var osams men de ingår ju i ett förhållande.
till slut kom dagen det inte var vi nå mera . Jag kände att jag inte riktigt hade samma känslor kvar som jag hade förrut, från min sida kändes det mer som vi var kompisar. vi gjorde slut januari 08, men efter vi gjort slut har vi umgåts som vi hade ett förhållande eller man kanske kan säga att vi hade ett "öppet förhållande"så skulle jag kunna kalla det från min sida. efter jag åkte till norge dog allt ut han träffade en ny, jag tappade känslorna helt när jag var borta och det kanske var lika bra, för båda två ljög lika mycket för varandra i slutet..
Just idag pratar vi inte eller ens hejar på varandra men det har ju sina orsaker.

Första kärleken är verkligen speciell.



/nadjana

Inga kommentarer: